فرض هایی که به قطعیت نزدیک می شوند

به نظر من بازانتشار متن دلایل استعفای میرحسین موسوی مهم ترین اتفاقی است که بعد از روز عاشورای 88 در ایران افتاده است.واقعا تکان دهنده است برای ما که آن قدر توان کنکاش نداشتیم تا این نامه پیش منتشر شده را بازیابیم.به ویژه آن بخشی که به کشف مواد منفجره از حجاج ایرانی و عملیات تروریستی خارج از کشور می پردازد و شخص علی خامنه ای را متهم می کند. این نامه به بسیاری از فرض ها قطعیت می دهد. راستی دلایل اصلی حمله به حجاج در سال 1366 که در آن حدود 400 نفر از حجاج ایرانی، لبنانی، فلسطینی، پاکستانی، عراقی و دیگر کشورها کشته و حدود 5000 نفر مجروح و عده ای نیز دستگیر شدند،چه بوده است؟

۱ نظر:

  1. بگذاريد هم‌چنين به كسانى اشاره كنيم كه همين حكومت پرنكبت را مى‌خواهند، اما با ظواهر كمى آراسته. به آنها مى‌گوييم آب در هاون مى‌كوبيد. اين ولايت فرتوت غيرممكن است پابرجا بماند.
    مى‌توانيد باز هم جوانان را از ساختارشكنى برحذر بداريد. اما بگوييد به كدام مذهب و آيين قيام عليه ساختار شكنجه و تجاوز جرم است و به كدام مذهب و آيين ذلت و خوارى در برابر آن رواست؟
    وانگهى چرا حرف خود را روشن نمى‌كنيد؟
    پاسدار احمدىنژاد گفت وزارت اطلاعات عبادتگاه است. ما مى‌گوييم اين وزارت بدنام بايد از اساس برچيده شود.
    شما چه مى‌گوييد؟

    خامنه‌اى گفت سپاه پاسداران «مولود مباركى» است. ما مى‌گوييم اين نيروى اهريمنى، بايد مضمحل شود،
    شما چه مى‌گوييد؟

    ما مى‌گوييم نهاد ولايتفقيه، بيت‌‌العنكبوت فاسدى است كه بايد در آن را به كلى گل گرفت، شما چه مى‌گوييد؟

    اين همه از اجراى بى‌تنازل قانون اساسى صحبت نكنيد. اوين و كهريزك را بنگريد. آن جا اجراى بى‌تنازل قانون اساسى است.
    اين همه از راكد ماندن ظرفيتهاى قانون اساسى دم نزنيد! به شما يادآورى مى‌كنيم كه در سال 67، با استفاده از همين ظرفيتهاى قانون اساسى بود كه خمينى جلاد 30هزار زندانى مجاهد و مبارز را قتلعام كرد.
    اين قدر از خارج شدن خامنهاى و باند غالب از «خط امام» و خط خمينى، دم نزنيد. خامنهاى رو نوشت و نسخه افليج خمينى در اين زمانه است. با همان پليدى و با همان شقاوت.
    از نامشروع دانستن دولت احمدىنژاد كوتاه آمديد، بى‌وقفه خمينى جلاد را تقديس كرديد و براى جنگ ضدميهنى او اشك ريختيد. بگوييد كه اين همه چسبيدن به رژيمى كه در حال غرق شدن است براى چيست؟
    اگر مى‌خواهيد خود را نزد ولىفقيه عزيز كنيد، بدانيد كه مثل يك سال گذشته هيچ امتيازى جز توبه و ندامت ارزانى شما نمى‌كند.
    با اين حال، هنوز تمام فرصت‌ها از دست نرفته است. با خواست‌ها و شعارهاى قيام‌كنندگان همراه شويد. ...
    http://www.pezhvakeiran.com/page1.php?id=23808

    پاسخحذف